Lights Out / Zhasni a zemřeš / Nezhasínaj!

Zapni televizi a zemřeš!  – volně přeloženo z osobní zkušenosti. Čili mám to chápat tak, že nové generaci už nabídneme pouze ohlodané torzo Saturnova syna? Současný stav hororových filmů je více než žalostný!…

Pojďme si shrnout základní charakteristiku každého hororu, který přichází do kin:

Za prvé, trailer je vždy ku*va dobrý (práce jeho tvůrců je opravdu finančně podhodnocena), což vás donutí do toho kina jít, byť jste dnes k hororu obecně skeptičtí (no klidně si na tuto předpověď udělejte živnost, protože služby proroka vám vynesou nemálo peněz)…

2. … je to tím, že se v něm promítne vždy to nejzajímavější,  nejpropracovanější, nejstrašidelnější, nejinfarktovanější z filmu…

3. … děj, zápletka i rozuzlení je nakonec vaším deja vu ke stovce dalších filmů. Vždy se to odehrává ve starém domě, na půdě nebo ve sklepě, v psychiatrické léčebně. Vždy se jedná o pomstu minulé generace, nebožtíka, domu, pozemku aj. Může jít o zhmotněné duchy a další entity v podobě neviditelné energie, agresivního „poltergeistu“, orb a já nevím čeho všeho ještě…

4. … vždy jsme primárně nalákáni klamavou reklamou v podobě těch nejhezčích a nejznámějších herců, kteří mají hrát v daném hororu hlavní roli. No jistě ano, když jsou v převážné části traileru a na všech reklamních posterech, že? Ovšem následná realita je pak úplně někde jinde. Ani fantastickou Marii Bello v tomto snímku rozhodně neuvidíte tak často, jak byste očekávali. A co teprve Billyho Burkeho, který již má slušnou reklamu z Twillight ságy a dalších daleko kvalitnějších filmů, kde sice proplouvá s postem sekundárního herce, avšak vždy svou rolí nezanedbatelného. Hahaha, zde „skapal“ po nějakých 5-10 minutách. Známější jména zkrátka dělají  reklamu a jste evidentně rádi, když je ve filmu uvidíte alespoň na 5 sekund jako nosiče pizzy…

5. … WTF?! 81 minut? Kdo kdy viděl kvalitní snímek, který má osm-desát-jedna-minut?! Nehodláme už doufám jen natáčet seriály?! Protože to mi rovnou stačí, koukat se jen na American Horror Story…

* Uvedená charakteristika platí rovněž pro dlouho očekávaný snímek v názvu. Na tuhle kaši už se ani nedají psát recenze.*


Jak bude reklama vypadat?

-

Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč

Zobrazit formulář pro nákup